Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ

   ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ
Φεγγάρι μου ακοίμητο που σεργιανάς τη νύχτα
βάλε τα ζάρια της ζωής στο τάσι σου και ρίχτα.
Βγάλε εξάρες και διπλές βγάλε και πέντε έξι,
να δούμε τί μας μέλλεται, τί πρόκειται να τρέξει,
να δούμε πόσα τέρμινα η τρόϊκα θα στέκει
και θα `χει την Πατρίδα μας κατάδικο της στέκι.
Να δούμε αν κόψει κάτι τις, αν θα προσθέσει βάρη
εάν από τα τρία μας το πιο μακρύ θα πάρει.
Να δούμε τούτο πού κολά και πού θα καταντήσει,
που γίναμε ρεντίκολο σ` Ανατολή και Δύση.
Να δούμε πώς κατάντησε η Ευρωπαία πιάτσα,
ο Σαρκοζί στην Άγγελα έγινε ρντινάτσα.
Να δούμε δεύτερη φορά τους Γάλλους Πορκουάδες
την Μέρνκελ να ακολουθούν φτωχοί και φουκαράδες.
Τον Μαρκοζί τον ρούφηξε της Κάρλας το φουστάνι
και τρέχει από πίσω της, αλλά δεν την προφτάνει.
Μα τί θωρώ! Φεγγάρι μου έβγαλες τις εξάρες,
ο Μπερλοσκουόνι κυνηγά μόνο δεκαεξάρες.
Αν είναι στα δεκαεφτά στομώνει το μαχαίρι
και δεν την θέλει ούτε στιγμή να τήνε κάμει ταίρι.
Δεν θα `πρεπε Φεγγάρι μου λόγω της ηλικίας
παράσημο να του δοθεί σεξοπαραλησίας;
Πες μας, αν είδες δηλαδή, βιάγκρα καταπίνει;
Γιατί σαν πώς να γίνεται όρθια να την στήνει
στα εβδομήντα πέντε του όλη την Ιταλία
και τόση με την πάρλα τους να κάνουν φασαρία.
Φεγγάρι γοργοκίνητο της νύχτας διαβατάρη,
πες μας το παδοβούβαλο αν θα γενεί μοσχάρι,
πόσα κιλά θα πουληθεί και τί λεφτά θα πιάσει.
Άλλη αξία δεν θωρώ στη βρέξη και στην χάση,
και πόσα παιδοβούβαλα μπορούν να πουληθούνε
να πληρωθεί το χρέος μας να τα ξεφορτωθούμε;
Να γίνει αυτό που ο ΛΑΟΣ το λέει από χρόνια
πως μ` ένα σμπάρο δηλαδή δυο είναι τα τρυγόνια.
Φεγγάρι μου κάνε κι εσύ ότι μπορείς διότι
στραβό το δρόμο χάραξε όλη η ανθρωπότη.
στέλιοσκωστήσπυριδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου