Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ-ΧΑΤΖΑΤΖΑΡΗΣ

   ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ-ΧΑΤΖΑΤΖΑΡΗΣ

                       ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Χατζατζάρη Χατζατζάρη
που ο Χάρος να σε πάρει
πού την πας την αγελάδα
και γιατί κρατάς τη δάδα;
Φέρε την να την αρμέξω
και τη δάδα για να φέξω.
Χατζατζάρη δεν μ` ακούς;
Είμαι ο γέρο σου παππούς.
       ΧΑΤΖΑΤΖΑΡΗΣ
Καραγκιόζο μου τί λες;
μήπως τραγουδάς ή κλαις;
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Μια ζωή βρε χατζατζάρη
που ο χάρος να σε πάρει
περπατάς την αγελάδα
και σβηστή κρατάς τη δάδα
και στα λέω βρε γρουσούζη
που να σκάσεις σαν καρπούζι
και ποτέ δεν μ` αγροικάς
κι άτιμα μου ξεγλυστράς.
Ψεύτη και λιμοκοντόρε
διαολόπαιδο και σπόρε.
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ
Τί ευγενικός που είσαι!
Εύγε Καραγκιόζο ζήσε.
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Πώς να ζήσω βρε ακαμάτη
που μου κάθεσαι στο μάτι
και την αγελάδα αρμέγεις
και στα σκοτεινά ψαρεύγεις
και εμείς τα κολητήρια
είμαστε φτωχά μπατήρια.
ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ
Άκουσέ με καραγκιόζο
να μην πιάνεσαι κορόϊδο.
Εις την σήμερον ημέρα
δια να τα βγάλεις πέρα.
Κλέψε κι άρπαξε καλέ μου
έτσι ζήσε αδερφέ μου.
Τώρα πλέον είναι μόδα
τώρα που γυρίζει η ρόδα
και στο Ελληνικό γκουβέρνο
κλέβω και τα καταφέρνω.
Δεν υπάρχουν πλέον κλέφτες
όπως δεν υπάρχψουνε και ψεύτες.
Η κλοπή όμως υπάρχει
και διαπράττεται μονάχη.
Είναι δε και  τα κλεμένα
νόμιμα και τιμημένα.
Ξέρουν το κι οι αστυνόμοι,
αλλά δεν υπάρχουν νόμοι,
να ονοματίζουν κλέφτες
γιατί οι πολιτικοί `ναι ψεύτες,
τώρα άν είναι και κλέφτες
ρώτα τους που είναι ψεύτες.
στέλιοσκωστήσπυριδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου