Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μ` ΕΜΑΘΕΣ

  Μ` ΕΜΑΘΕΣ
Μ` έμαθες πώς αγαπούνε
και πώς κλαιν και πώς γελούνε
         ===
Σου μιλώ δεν με προσέχεις
το μυαλό σου πού το έχεις;
        ===
Πώς μεθούν από το πάθος
πώς λαθεύουν κατά λάθος.
         ===
Σου μιλώ δεν με προσέχεις
το μυαλό σου πού το έχεις.
          ===
Πες μου τώρα πώς ξεχνούνε
δυο καρδιές σαν χωριστούνε.
          ===
Σου μιλώ δεν με προσέχεις
το μυαλό σου που το έχεις;
          ===
Τώρα πώς μπορούν και ζούνε
όσοι δεν τους αγαπούνε.
===============================
===============================
                ΑΪΤΟΣ
Αϊτός θα γίνω με φτερά και με γαμψά τα νύχια.
Να `χω τ` αψήλου τη φωλιά σ` ενός γκρεμού τα μύχια.
Το γλυκοχάραμα να `ρθω στ` ονείρου σου την ώρα
σαν σίφουνας κι αερικό, σαν κεραυνός, σαν μπόρα.
Να σε αρπάξω μαλακά χωρίς να σε ξυπνήσω,
στον ουρανό να βγω ψηλά μαζί σου εκεί να ζήσω.
Να `χεις τ` αστέρια στόλισμα, τα σύννεφα σεντόνια
και μες στ` ονειροπόλημα να ζήσομε αιώνια.
Να `χεις την σάρκα μου τροφή, για δείπνο και για γεύμα
και να ρουφάς αντί κρασί απ` της καρδιάς το αίμα.
                      ====****====
                      ΤΟ ΠΙΑΝΟ
Ξαπλωμένη όταν είσαι στον φαρδύ τον καναπέ,
και στο πιάνο εγώ από δίπλα και τραβάω αμανέ,
μου σηκώνεται σαν στύλος της ΔΕΗ και του ΟΤΕ,
το μαλί μου και η τρίχα και φωνάζω τώρα ή ποτέ.
Μου `ρχεται τότε να χύσω πάνω σου ένα ποτήρι,
δάκρυα για να μου κάνεις το χατήρι.
Δεν μπορώ να σου τη βάλω,
την ιδέα στο κεφάλι.
Φαίνεται πως έχεις κάλο,
κι όλο λες είναι μεγάλη.
Δεν μπορώ να σου τη βάλω
στο κεφάλι έχεις κάλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου