Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Η ΚΟΠΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ

Η ΚΟΠΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ
Η κοπριά του Αυγείου έχει βρωμίσει
και δεν υπάρχει Ηρακλής να καθαρίσει.
Όλα τα κόμματα στο παρελθόν έχω ψηφίσει
και όλα τελικά με έχουν ξεπουλήσει.
         ============
 Ψεύτες κλέφτες λωποδύτες
δυναστεύουν τους πολίτες.
Παπατζήδες, ακαμάτες, λουφαδόροι
και μας πνίξανε οι φόροι.
Ποιος θα μας γλυτώσει Θέ μου
αυτά δεν ήλπιζα ποτέ μου.
Τώρα πια στα γεραθειά μου
θέλουν ακόμα την βοήθειά μου.
θέλουν όλα να τους τα δόσω
ως και την γέννησή μου να πληρόσω.
Πού θα τά `βρω  τόσα φράγκα
να τα πάρει η ματσαράγκα.
Πού και πώς θα τα μαζέψω
που κοντεύω πια να ρέψω.
Νά `βαζαν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΝΑ
φυλακή για τα ΚΛΕΜΕΝΑ,
να χαρεί η ανθρωπότη,
να το πει και του Δεσπότη
και να δώσει την ευχή του
νά `ναι εις την φυλακή του.
Μα οι κλέφτες με τους κλέφτες
και οι ψεύτες με τους ψεύτες
είναι τάτσι μίτσι κότσι
και κανείς δεν θα προδώσει.
Έχουνε δική τους μπέσα
και δεν βάζει ο ένας τον άλλο μέσα.
Και πληρώνει ο ΛΑΟΣ
 όσο περπατεί ΣΚΥΦΤΟΣ.
στέλιοσκωστήσπυριδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου